هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : niknam

هتل اطلس مشهد

هتل 3 ستاره اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌ المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت برای آسایش مسافران تور مشهد نوروز 95 میباشد. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهدخود بجا می گذارد.

-اطلس-مشهد6.jpg

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و... را نام بردکه برای رفاه حال مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است.

-اطلس-مشهد3.jpg

-اطلس-مشهد4.jpg


هتل اعیان مشهد

هتل 3 ستاره اعیان مشهد در سال 1380 در جوار حرم امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد. هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_اعیان_مشهد_2.jpg

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و... را نام بردکه برای رفاه حال مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

 

_اعیان_مشهد_1.jpg

_اعیان_مشهد.jpg


هتل دیپلمات مشهد

هتل سه ستاره دیپلمات مشهد که در نزدیکی میدان راه آهن قرار دارد یکی از هتل های نو ساز مشهد مقدس می باشد این هتل که در سال ۹۱ افتتاح شده است آماده پذیرایی از شما که قصد سفر و رزرو هتل در مشهد دارید می باشد این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

-دیپلمات-مشهد-2.jpg

هتل دیپلمات مشهد که ساختمانی ده طبقه می باشد و دارای ۶۰ اتاق و سوئیت می باشد ,اتاق های یک خوابه,دو خوابه و اتاق های خانوادگی بسیار مرتب و شیک دارد که امکانات رفاهی خوب و مناسب ماننده مبلمانی شیک و چشم اندازی فوق العاده از حرم مطهر دارد که بسیار خاطره انگیز می باشد.

-دیپلمات4.jpg

امکانات هتل دیپلمات مشهد:

رستوران هتل دیپلمات مشهد واقع در طبقه همکف که فضای مناسب و ظرفیت ۱۰۰ نفره برای پذیرایی دارد ,طمع بی نظیر غذا های رستوران هتل دیپلمات هم مثال زدنی می باشد .در این هتل سه ستاره مشهد کافی شاپ هم وجود دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را دارد و در لابی هتل قرار گرفته است و شما می توانید بعد از زیارت و برگشتن از حرم نگران تهیه غذا نباشید ,زیرا در هتل همه امکانات فراهم شده است.امکانات دیگر هتل که برای شما بازگو می کنیم,اینترنت در اتاق,اینترنت در لابی برای مسافران تور مشهد نوروز 95 ( ۵۰ مگابایت اول رایگان )و هم چنین استخر ، جکوزی ، حمام ترکی،(رایگان می باشد)اتاق ماساژ هم در این هتل فعال می باشد که سرگرمی مناسبی برای شما می باشد ,سرویس گشت درون شهری و پارکینگ اختصاصی  هم برای رفاه مهمانان هتل در نظر گرفته اند.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-دیپلمات3.jpg

-دیپلمات5.jpg

-دیپلمات2.jpg

-دیپلمات7.jpg

جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 95

تور مشهد نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد ,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: